Вебінар з робототехніки, штучного інтелекту та креативної педагогіки

Головна / Новини / Міжнародна діяльність / Вебінар з робототехніки, штучного інтелекту та креативної педагогіки
Вебінар з робототехніки, штучного інтелекту та креативної педагогіки

31 січня 2024 року відбувся спільний науковий вебінар “Робототехніка, штучний інтелект та креативна педагогіка” (за підтримки проєктів CreaComp research programme, Horizon AugMentor, SoRAI та STREAM), в якому взяли участь дослідники з європейських університетів різних країн та викладачі кафедри ІТП. Вебінар був організований full prof. Margarida Romero (ANR Creamaker PI, LINE, Université Côte d’Azur, France) для обміну досвідом, пов’язаним з робототехнікою, штучним інтелектом і креативною педагогікою.

 

Дослідники з різних університетів ЄС представили свої напрацювання в галузі робототехніки, штучного інтелекту та креативної педагогіки, а саме були проведені наступні майстер-класи: (1) Інноваційний дизайн із соціальними роботами для добробуту (Innovative Designs with Social Robots for Well-being), Prof. Dr. Ilona Buchem (Berlin University of Applied Sciences, Germany); (2) Навчання в інтелектуальних віртуальних середовищах – інтеграція агентів віртуальної реальності, ШІ, цифрових близнюків роботів та навчального контенту (Learning in Intelligent Virtual Environments – integrating VR agents, AI, Robots’ Digital Twins, and learning content), Dr. Andriani Piki (University of Central Lancashire-Cyprus, Cyprus); (3) Розумний світ навколо нас: використання пристроїв інтернету речей та робототехнічних платформ (Smart World Around Us: Workshop on using IoT devices and robotics platforms), проф. Оксана Струтинська  (УДУ імені Михайла Драгоманова); (4) Використання дронів в освіті (Use of drones in education), викл. Микола Мовчан (УДУ імені Михайла Драгоманова).

 

Цей захід надав можливість міжнародній групі поділитися результатами досліджень, пов’язаних із робототехнікою, штучним інтелектом і креативною педагогікою для формування наукового світогляду студентів та розширення їх знань про сучасні цифрові технології й можливості їх використання.