ЦІКАВА НАУКА “SCIENCE IS FUN”

Головна / Новини / Інше / ЦІКАВА НАУКА "SCIENCE IS FUN"
ЦІКАВА НАУКА “SCIENCE IS FUN”

19 жовтня 2023 р. для учнів 5-11 класів відповідно до угоди про співпрацю з КМАН ВІДБУВСЯ ЗАХІД “ЦІКАВА НАУКА SCIENCE IS FUN” УДУ ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА. Зареєструвалось понад 200 учнів з навчальних закладів Києва та області. На заході, як учні так і вчителі разом з батьками мали можливість побачити демонстрацію цікаві досліди зі інформатики, фізики, астрономії, математики, хімії, біології, географії та інших сфер природничих науки та відвідати екскурсії по Біологічному музею і Геологічному музею. Юні науковці, які цікавляться відділенням інформаційних технологій мали можливість ознайомитись з освітньою робототехнікою та спробувати ними управляти, побачити, що уявлять собою робобої і взяти в майбутньому участь з власноруч зробленим “вихованцем”.На іншій локації відвідувачам було запропоновано ознайомитись з правилами управління дронами та їх програмуванням. Відділення надає можливість розробляти власні 3D моделі і друкувати їх на відповідних принтерах. Відвідувачі мали можливість побачити різні 3D моделі.

Сподіваємось, що такі заходи будуть спонукати юні таланти до реалізації їх мрій і навчання як в КМАН міста Києва так і в нашому УДУ імені Михайла Драгоманова.